środa, 9 listopada 2016

Kotleciki z kaszy jaglanej z suszonymi pomidorkami


Jedne z najpyszniejszych i najszybszych w wykonaniu. Lekkie, aromatyczne, delikatne i wyśmienite. Wie ten, kto już smakował ;) A tych, którzy jeszcze nie próbowali - zachęcam gorąco.
Składniki:
- 100 g. (torebka) ugotowanej, zimnej kaszy jaglanej,
-  5 szt. pomidorków z zalewy,
- 1 mała cebulka,
- garstka posiekanego szczypiorku,
- 1 łyżka sosu sojowego,
- sól, pieprz,
- 1 łyżeczka przecieru pomidorowego,
- szczypta papryki słodkiej,
- opcjonalnie: przyprawa do Gyrosa
Sposób przygotowania:
- cebulkę i pomidorki pokroić,
- wszystkie składniki wymieszać,
- uformować kotlety,
- ułożyć na blaszce i piec w 200st. ok. 25 min.
Kotleciki można również usmażyć na niewielkiej ilości oleju, zważając jednak na ich kruchą konsystencję.
Smacznego!
P.S Jako dodatek świetnie pasuje ogórek kiszony. Pychotka! :)

2 komentarze:

  1. Znów kasza jaglana :-) Jak miło... a ja jeszcze koko-szanek nie zdążyłam zrobić, ale dzięki temu przypomniałam sobie o nich i na listę zakupów wpisałam już potrzebne składniki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze zapał do kucharzenia ma Pani większy niz ja ostatnio do postowania. Noo i, ze smakowało;)

      Usuń