środa, 4 listopada 2015

Lektura dla Mamy


Książka Anny Jankowskiej " tylko dla mam" to nie jest typowy poradnik. To historia przeciętnej, niedoświadczonej jeszcze kobiety, która opowiada o swojej ciąży i pierwszym roku życia dziecka.

Książka napisana swobodnym językiem, przyjemnie się czyta. Czytając mamy wrażenie, że mówi do nas bliska znajoma, przyjaciółka.

Opisuje głównie o tym, że nie jest ani łatwo, ani kolorowo, tu cytuje : "jeśli łudzisz się, że radość macierzyństwa w pierwszym roku życia dziecka wynagrodzi ci wszystkie nieprzespane noce, to nie czytaj tego poradnika. Odłóż go i idź się wyspać! Po urodzeniu dziecka nie będzie już na to czasu."

Trąci pesymizmem? A może realizmem? Ale na pewno lepiej być pozytywnie zaskoczonym niż rozczarowanym.

Według mnie godna polecenia. Czytałam dwa razy, po drugim podobała mi się jeszcze bardziej.

Zachęcam do lektury.

Chętnie dowiem się co czytają pozostałe ciężarne? Podzielcie się swoją biblioteczką.


6 komentarzy:

  1. Witaj, :)
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award u siebie na blogu. Pytania znajdziesz klikając w poniższy link.
    https://bycfit.wordpress.com/2015/11/06/liebster-blog-award/#more-374
    Zapraszam do zabawy! :)

    P.S. Właśnie szukałam ciekawej książki, chyba powiększę moją "biblioteczkę" o tą pozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje raz jeszcze za nominacje. Bardzo mi milo.
      I ciesze się, ze zainteresowała Cie moja książka. W krotce wstawię kolejna propozycje.

      Usuń
  2. A ja czytam Heidi Murkoff "W oczekiwaniu na dziecko" i mam juz kolejna czesc "Pierwszy rok życia dziecka". Obie grube, zawierają sporo informacji o których nie miałam pojęcia, a co mi zaoszczędziło pytań do mojej położnej. Również nie owijają w bawełnę ze będzie kolorowo, a dodatkowo napisane są z nutka humoru. Ta druga ma nawet oznaczony rozdział pierwszej pomocy szarym paskiem , aby można było szybko otworzyć w razie potrzeby :) Tych twoich książek nie kojarzę, ale już nie będę kupowała innych. Te gorąco polecam dziewczynom mieszkającym w Polsce i w Stanach. Inne niech się zastanowią nad autorem z kraju w którym mieszkają - taka książka by mi ułatwiła jeszcze bardziej życie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za propozycje. Na pewno zainteresuję się tą książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wybieram się do empiku poszperać w pozycjach dla rodziców. Pod pretekstem Mikołajek chciałabym mieć ją dla siebie ale też dla męża, który bardzo przeżywa swoją rolę, więc szukam czegoś zaadresowanego do tatuśków. Może znasz jakąś pozycję?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tatusiami to różnie bywa;) Ja ostatnio przyczajam się do "W oczekiwaniu na dziecko" polecaną przez koleżankę powyżej. Słyszałam już z pary źródeł, ze jest warta przeczytania.

    OdpowiedzUsuń