czwartek, 27 października 2016

Ciasto kokosowe z czekoladą!


Zawsze myślałam, że aby schudnąć muszę przestać jeść słodycze. Nic bardziej mylnego! W zasadzie możemy zjadać całkiem spore ich ilości. Pod warunkiem, że zrobimy je samodzielnie w domu. Aby uzyskać rzeczoną słodycz nie potrzeba ani grama białego cukru. Suszone lub świerze owoce doskonale nadają się do deserów. U mnie występują bardzo często. To dzięki nim mogę cieszyć się z jedzenia słodyczy i z posiadania szczupłej sylwetki :)
Składniki na okrągłą formę (do sernika na zimno).:
- 2 torebki kaszy jaglanej,
- 4 Szklanki mleka roślinnego (U mnie 2 mleka i 2 wody),
- 100 g. Suszonych owoców ( u mnie daktyle),
- tabliczka gorrzkiej czekolady min. 70 %,
- 30 łyżek mleka roślinnego.
Sposób przygotowania:
Kaszę przepłukujemy gorącą wodą i gotujemy w mleku. Do gotującego płynu wrzucamy suszone owoce. Gdy masa calkowicie wchłonie płyn mleczny, a owoce zmiękną zestawiamy z ognia i dodajemy wiórki kokosowe. Przekładamy masę do formy. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej z dodatkiem 30 łyzek mleka, możemy dosypać jeszcze garstke wiórków kokosowych. Polewamy wierzch masy i wyrównujemy. Posypujemy woórkami lub migdałami. Wstawiamy na noc do lodówki. Smacznego!

Na dowód, że można!!
Tak. To mój brzuch.
Tak. Jestem po ciąży.
Tak. Jem słodycze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz