niedziela, 24 lipca 2016

Zielona fasolka w pomidorach ze szpinakiem


Trwa sezon na zdrowe, młode warzywa, w tym na fasolkę. Dostałam jej całkiem sporo od znajomego z działeczki. Lubimy bardzo ale taka z wody z bułką tartą już się znudziła. Szukałam wiec czegoś nowego i znalazłam na "zwegowanych". Zaczerpnęłam pomysł z pomidorami. Zmieniłam kolor fasolki, coś dodałam, coś odjęłam i oto jest. Szybka kolacja dzisiaj zjedzona ale na obiad też pasuje.


Podaje składniki:
- 2 duże garści zielonej fasoli,
- 1/2 zielonej papryki,
- pomidory z puszki,
- garść świeżego szpinaku,
- 1 cebula,
- łyżka przecieru pomidorowego
- sól, pieprz,
- szczypta papryki czerwonej,
- bazylia suszona.
Fasolkę opłukamy, obcinany końcówki, kroimy na pół aby nie były za długie i gotujemy ok. 5 min. mają być lekko chrupiące. W czasie gotowania obieramy cebulę, kroimy w kostkę i obsmażamy na patelni. Dodajemy pokrojoną w paski paprykę i pomidory z puszki. Następnie przecier pomidorowy. Mieszamy. Wrzucamy szpinak i fasolkę. Przyprawiamy i gotowe. Dekorujemy świeżymi liśćmi szpinaku.

Smacznego!

P.S. Zostało mi jeszcze trochę na jutro;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz